Протягом 1 та 2 жовтня у Києві за сприяння EU Project “Pravo-Justice” організовано тренінг для керівників філій та структурних підрозділів Центру пробації щодо підвищення рівня знань з кадрових питань та розвитку навичок управління персоналом.
У вітальній промові директор Державної установи «Центр пробації» Олег Янчук зазначив, що розроблена за сприяння експертів проєкту ЄС «Право – Justice» кадрова стратегія є задекларованим свідченням нашого бажання стати більш професійними і розумними, ефективними і організувати роботу з підпорядкованим персоналом на новому рівні.
При цьому Олег Борисович зауважив, що «підвищення ефективності діяльності керівника залежить від вміння правильно використовувати власні якості та інтелект», а організований тренінг і спрямований на вдосконалення управлінських і організаторських навичок начальників обласних філій.
У свою чергу, національний експерт проєкту ЄС «Право – Justice» Сергій Синьогуб поінформував присутніх про те, що на даний час розробляється 6 модулів для підвищення рівня кваліфікації з кадрової діяльності, в рамках яких планується представити алгоритми дій у різних ситуаціях та відпрацювати навички, що допоможуть більш ефективно організувати роботу у підпорядкованих колективах.
Цього разу у рамках тренінгу під модераторством міжнародного експерта проєкту ЄС «Право – Justice» Catherine Fuller учасники заходу розглянули та детально опрацювали питання навичок, знань та цінностей, необхідних керівнику; матрицю залежності, систему мотивації і цикл змін; стилі та оцінку навчання; соціальне моделювання та цикл наставництва як основу підвищення ефективності роботи.
Теоретичні знання у поєднанні із практичним відпрацюванням конкретних навичок шляхом роботи у групах були спрямовані на розвиток уміння моделювати та розвивати навички, необхідні не лише керівнику, а й його працівникам, оцінювати потреби працівників у навчанні, реагувати на різні їхні потреби та забезпечувати навчання на робочому місці, а також залучати до роботи і мотивувати персонал.
Під час тренінгу начальники філій мали можливість обмінятися досвідом вирішення різноманітних питань службової діяльності, апробувати на собі різні соціальні ролі та проаналізувати свій стиль поведінки як керівника організації і визначити свої сильні сторони, розвиваючи які можна досягнути більшої результативності очолюваного колективу.