Посилення інформаційної діяльності як складова реалізації нідерландсько-українського проекту MATRA
11 квітня 2019 року у Центрі суддівських студій відбувся «круглий стіл» щодо комунікаційної стратегії Центру пробації та вдосконалення інформаційного супроводу заходів, передбачених нідерландсько-українським проектом «MATRA».
Участь у заході від Центру пробації взяли: директор Державної установи «Центр пробації» Олег Янчук (Oleg Yanchuk), його заступник Олена Суботенко та всі працівники відділу комунікацій та інформаційного забезпечення діяльності пробації.
До обговорення порушеного питання долучилися міжнародні експерти Іманц Мозерс (Imants Dimants), начальник відділу зв’язків з громадськістю Державної служби пробації Латвії, Йохум Вільдеман (Jochum Wildeman), керівник пробації Північно-Голландського регіону, Кун Гоен, програмний менеджер Нідерландського Гельсінського комітету, а також директор Центру суддівських студій Наталія Верещинська, експерт Центру суддівських студій Андрій Алєксєєв, асистент менеджера проекту MATRA Яна Баллод та перекладач Анастасія Сизенко.
У рамках заходу начальник відділу комунікацій та інформаційного забезпечення діяльності пробації Центру пробації Анна Чабаненко (Анна Трушова (Anna Trushova)) та заступник начальника цього відділу Катерина Денисюк детально представили міжнародним партнерам основні аспекти Засад комунікаційної політики в рамках пробації, затверджені у листопаді 2017 року заступником Міністра юстиції України Денисом Чернишовим, та комунікаційний інструментарій інформаційної діяльності Центру пробації та уповноважених органів з питань пробації.
Цікавим та цінним для працівників Центру пробації був досвід співпраці із представниками мас-медіа та громадськістю служби піару інституту пробації в Латвії, який презентував начальник відділу зв’язків з громадськістю цієї установи Іманц Мозерс (Imants Dimants). Він розповів про сучасні інформаційні платформи, які активно використовують в Латвії лідери думок (в тому числі й служби пробації) за різними напрямами діяльності для донесення важливих меседжів до різних верств населення, найбільш успішні інформаційні кампанії та власний досвід вирішення кризових комунікацій.
В цілому було відзначено про важливість визначення першочергових заходів та основних ідей, на яких варто акцентувати увагу суспільства при реалізації пробації, а також досягнуто домовленості про подальшу співпрацю в рамках нідерландсько-українського проекту MATRA.