Створений торік сектор психологічної допомоги та інновацій в пробації
продовжує розгортання корисних проектів на ділянці. Зокрема, розроблено
навчально-методичний курс вдосконалення комунікативної компетентності
персоналу пробації. Особливість даного курсу полягає в поєднанні двох
невід’ємних складових майстерності соціально-виховного спілкування
–розуміння поведінки та мотивування суб’єктів пробації.
Щодо першого вміння, то поведінка розглядається як взаємодія людини з
середовищем, а отже формується на перехресті нейрофізіологічних;
інтелектуально-світоглядних, соціально-нормативних та предметно-
середовищних чинників.
Таке комплексне розуміння поведінки є необхідною передумовою успішного
соціально-виховного впливу на суб’єкта пробації за допомогою технік
мотиваційного інтерв’ювання – друга складова навчально-методичного курсу
вдосконалення комунікативної компетентності. Зазначений курс погоджено з
керівництвом Державної установи «Центр пробації» та реалізуватиметься як
в онлайн, так і в оффлайн форматах.
Також з метою сприяння розвитку професіоналізму та професійних
компетентностей персоналу пробації запроваджено ще один проект
–започаткована ділянка регулярних індивідуально-психологічних
консультацій. Поряд із формуванням психологічної готовності до
професійної діяльності, працівники пробації матимуть змогу отримати
персональну психолого-консультативну допомогу. Для організаційного
забезпечення та впорядкування цього проекту створено онлайн-майданчик
реєстрації індивідуальних запитів щодо зазначених консультацій.
Для максимального наближення зусиль сектору психологічної допомоги та
інновацій в пробації до повсякденних потреб практики започатковано
періодичне проведення анонімного онлайн опитування щодо різних аспектів
професійного розвитку персоналу пробації. Передбачено багаторівневу
математико-статистичну обробку результатів відповідних анкетувань. Це
дозволить не тільки оптимізувати навчально-методичні, експертно-
консультативні та інші ресурси пробації на доказовій основі, але й своєчасно
виявляти значущі корпоративні запити на навчання, а отже діяти
проспективно і на упередження.