Нові перспективи нідерландсько-українського проєкту MATRA: підвищення ефективності комунікаційної діяльності в пробації через навчання керівників та персонал органів пробації бути креативними і відкритими для громадськості та ЗМІ; а також інформування суспільства про важливі завдання пробації за допомогою сучасних засобів – анімації та графіки.
Комунікаційна стратегія як важлива складова реалізації різних проєктів для створення в Україні повноцінної системи пробації з початку поточного року опинилася у фокусі уваги міжнародних партнерів, зокрема і керівництва та експертів нідерландсько-українського проєкту «Пробація та альтернативні види покарань в Україні» (MATRA).
Навесні відбулась перша робоча зустріч представників Центру пробації та експертів проєкту МАТRA, в числі яких і начальник відділу зв’язків з громадськістю Державної служби пробації Латвії Іманц Мозерс (Imants Dimants), під час якої відбувся обмін досвідом фахівців двох країн щодо налагодження комунікації з громадськістю та мас-медіа для популяризації переваг пробації та діяльності органів пробації. Тоді ж і було окреслено коло актуальних для України питань, до вирішення чи поліпшення яких і долучиться експерт з Латвії.
У продовження попередніх домовленостей 1-2 жовтня 2019 року відбулися робочі зустрічі, під час яких детально опрацьовано питання щодо впровадження заходів, необхідних для ефективної комунікаційної діяльності Центру пробації. До участі в обговоренні долучилися міжнародні експерти: з Нідерландів – Кун Гуєй, з Латвії – Іманц Мозерс; від Державної установи «Центр пробації» – начальник відділу міжнародного співробітництва Владислав Клиша (Влад Клыша) та провідний фахівець цього відділу Юлія Матвєєва, заступник начальника відділу комунікацій та інформаційної діяльності пробації Катерина Денисюк і фахівець цього відділу Алина Малахова, представник Центру суддівських студій Андрій Алєксєєв та перекладач Анастасія Сизенко.
Зокрема, в рамках робочої зустрічі фахівці Центру пробації озвучили свої плани та потреби щодо підвищення рівня кваліфікації посадових осіб, відповідальних за реалізацію комунікаційної стратегії пробації в усіх областях України, а також щодо виготовлення відеопродукту, що дозволить лаконічно, доступно, креативно і цікаво розповісти громадянам про переваги, роль і особливості усіх видів пробації.
У свою чергу, міжнародні експерти висловили готовність надати сприяння у вирішенні зазначених питань та висловили своє бачення алгоритму застосування конкретних заходів для підвищення ефективності комунікаційної діяльності.
У результаті зустрічей було вирішено створити робочу групу для практичного вирішення питання щодо виготовлення відповідного затребуваного відеоконтенту. Питання організації тренінгу для представників філій Центру пробації також залишили в числі пріоритетних напрямів проєкту МАТRA на найближчу перспективу.
З метою просування бренду української пробації (як елементу комунікаційної політики) іноземним гостям було презентовано символічні ключики із логотипом «Developing probation. Opportunity for change» («Україна. Пробація. Можливості для змін»).