23 квітня 2019 року відбулася нарада керівництва та спеціалістів Центру пробації із провідними фахівцями регіональних філій з питань бухгалтерського обліку та звітності щодо стану матеріально-технічного та фінансового забезпечення структурних підрозділів та філій Державної установи «Центр пробації»



23 квітня 2019 року відбулася нарада керівництва та спеціалістів Центру пробації із провідними фахівцями регіональних філій з питань бухгалтерського обліку та звітності щодо стану матеріально-технічного та фінансового забезпечення структурних підрозділів та філій Державної установи «Центр пробації»

На часі – впорядкування фінансової діяльності органів пробації

23 квітня 2019 року відбулася нарада керівництва та спеціалістів Центру пробації із провідними фахівцями регіональних філій з питань бухгалтерського обліку та звітності щодо стану матеріально-технічного та фінансового забезпечення структурних підрозділів та філій Державної установи «Центр пробації».

До підпорядкованого персоналу з вітальним словом звернувся директор Центру пробації Олег Янчук (Oleg Yanchuk), який окреслив основні тенденції та актуальні питання, що потребують правильного розуміння й відповідального виконання для удосконалення фінансової діяльності й створення належних умов праці для працівників органів пробації.

Заступник директора установи Олег Мельниченко (Oleg Melnichenko) поінформував присутніх про стан матеріально-технічного та фінансового забезпечення структурних підрозділів Центру пробації. Начальник юридичного відділу Центру пробації Наталія Волощенко зазначила про типові помилки при укладанні договорів оренди, відшкодування комунальних послуг та додаткових угод. Про стан виконання договірних зобов’язань, у свою чергу, доповів начальник відділення бухгалтерського обліку та звітності, відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності Ігор Рожаєв. А начальник відділу матеріально-технічного забезпечення Діляра Саітова-Юрченко (Диляра Саитова-Юрченко) виступила щодо порядку надання інформації та документів для забезпечення проведення закупівель товарів, робіт і послуг.

При цьому значну увагу було приділено питанням фінансового забезпечення атестованого персоналу та особливостям нарахування заробітної плати працівникам вільного найму. Зокрема, начальник відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності В’ячеслав Павлюк детально роз’яснив порядок оплати службових відряджень працівникам структурних підрозділів Центру пробації.

Усі питання були обговорені за участю працівників із підрозділів. Додатково наголошено на термінах та вимогах подачі звітності та поточної документації.

Проведення зазначених заходів має на меті підвищення кваліфікації спеціалістів за конкретним напрямом роботи задля підвищення ефективності діяльності органів пробації та впровадження пробації в Україні.